ilat

لیزر موی ایلایت IPL  (پالس نور شدید) دقیقا پالس‌های کنترل شده نور فیلتر شده را منتشر می‌کند که توسط ملانین، رنگدانه مو جذب می‌شود. این فرآیند تارهای مو را گرم کرده و سلول‌های مسئول رشد مو را برای کاهش موها در بلند مدت از بین می‌برد.

ایلایت، ترکیب IPL و فرکانس رادیویی است. مزیت بزرگ ترکیبIPL  و فرکانس رادیویی این است که به عمق بیشتر نفود می‌کند و بر ملانین پوست تاثیر نمی‌گذارد، در نتیجه هر نوع پوستی می‌تواند درمان شود. این روش همچنین می‌تواند موهای به رنگ خاکستری روشن و قرمز را مورد هدف قرار دهد. همچنین با استفاده از جدیدترین این فن‌آوری‌ها در کنار هم، امکان جوانسازی پوست به طور همزمان و ایجاد پوستی نرم‌تر از حالت طبیعی وجود دارد.

ایلایت یک تکنولوژی جدید برای جوانسازی و رفع موهای زائد است. متخصصین ما، روش مناسب را برای این فرآیند و تعداد جلسات لازم برای رسیدن به نتیجه مورد نظرتان را تعیین می‌کنند. ایلایت به طور موثری می‌تواند موهای زائد صورت و بدن را از بین ببرد و پوست شما را برای افزایش زیبایی و اعتماد به نفس دوباره جوان کند.

ایلایت چیست؟


ilat4

سیستم elight ترکیبی از هر دو تکنولوژی RF و IPL است. در ابتدا انرژیIPL  (نور پالس شدید) برای پیش گرم کردن ناحیه هدف استفاده می‌شود که یک مسیر حرارتی برای انرژی RF (رادیوفرکانسی) برای حرکت ایجاد می‌کند. سپس انرژی الکترومغناطیسی RF  به طور مستقیم به فولیکول مو یا ضایعات عروقی و رنگدانه‌ای می‌رسد. ایلایت در کاهش و از بین بردن موهای زائد، ضایعات قرمز و رنگدانه‌ای بسیار موثر است.  ایلایت سه برابر تاثیر بهتری نسبت بهIPL  قدیمی ایجاد می‌کند.

مزایای ایلایت


دستگاه لیزر ایلایت:

  • روی تمام پوست‌ها قابل انجام است.
  • می‌تواند تمام موهای زائد سفید، خاکستری، بلوند، قهوه‌ای، مشکی و قرمز را از بین ببرد.
  • نتایج بلند مدت ایجاد می‌کند.
  • روی هر ناحیه از بدن که پوست بدون موی جوان‌تر و نرم‌تر مورد دلخواه است موثر است.
  • سیستم ایلایت IPL به تولید دوباره کلاژن و الاستین کمک می‌کند.
  • قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام آن را افزایش می‌دهد.
  • چین و چروک صورت را از بین می‌برد.
  • منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد.
  • انواع پوست را روشن می‌کند.
  • با استفاده از سیستم ایلایت موهای زائد می‌تواند از تمام نواحی بدن برداشته شود.
  • ایلایت، IPL (نور پالس شدید) کنونی ثابت شده را با رادیوفرکوئنسی (RF) ترکیب می‌کند که می‌تواند موهای تیره و روشن را درمان کند. این درمان شامل موهای بلوند، سفید، قرمز و زنجبیلی نیز می‌باشد.

نواحی قابل درمان


برشی

ما تقریبا تمام قسمت‌های بدن را برای حذف دائمی موها درمان می‌کنیم ولی رایج‌ترین مناطق عبارتند از:

  • صورت: شامل لب، چانه، خط فک و گردن
  • پاها و خط بیکینی
  • زیر بغل و دست ها
  • کمر و شانه ها
  • سینه، نوک سینه و شکم

پیش از درمان


از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. به مدت 4-6 هفته قبل از درمان نباید از موم، موچین، بند انداختن و یا الکترولیز استفاده کنید. برای برداشتن مو در زمان‌های بین جلسات، لطفا از تیغ اصلاح استفاده کنید. هدف این است که مو برداشته نشود چون در این صورت باید دوباره منتظر رویش کامل آن باشیم. سعی کنید مو را تنها در نزدیکی پوست قطع کنید. باید حداقل ته ریشه‌ی 2 تا 3 روزه‌ی قابل مشاهده رشد مو را ببینیم تا منطقه تحت پوشش مو را مشاهده کنیم.

درمان


ilat21

درمان‌های ایلایت (elight) با روشی ملایم انجام می‌شوند. در ابتدا، پزشک ناحیه درمان را تمیز می‌کند و سپس یک لایه نازک ژل روی پوست قرار می‌دهد. نوک دستگاه احساس بسیار سردی ایجاد می‌کند و هنگامی که پالس عمل می‌کند، احساس سوزش لحظه‌ای به همراه دارد که به راحتی قابل تحمل است. زمان درمان می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت بسته به اندازه منطقه تحت درمان، متفاوت باشد.

چند جلسه درمان لازم است؟

تعداد جلسات لازم برای درمان موهای زائد، بستگی به رنگ، محل و طول چرخه رشد مو دارد. همچنین، منطقه تحت درمان و عوامل ژنتیکی فرد نیز تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین می‌کنند. به همین دلیل، تعیین تعداد دقیق جلسات درمانی مشکل است. با این حال، به طور کلی معمولاً شش تا هشت جلسه برای رسیدن به نتایج مطلوب کافی است. درمان با دستگاه لیزر ایلایت، می‌تواند آسیب‌های ناشی از نور خورشید را در چند ویزیت برطرف کند و کاهش ضایعات عروقی و چین و چروک را پس از شش جلسه نشان می‌دهد.

آیا درمان ایلایت درد دارد؟

کمی احساس ناراحتی وجود دارد، اما تحمل هر فرد متفاوت است. برای نواحی بسیار حساس بی‌حسی موضعی می‌تواند استفاده شود. اکثر مردم لیزر را مانند برخورد یک نوار پلاستیکی توصیف می‌کنند.

بهبودی و عوارض


زمان بهبودی بسیار کمی دارد و ممکن است پس از درمان اندکی قرمزی ایجاد شود که معمولاً بین یک تا هشت ساعت به طول می‌انجامد. در 24 ساعت اول پس از درمان، باید از استفاده از درمان‌های حرارتی، سونا و قرار گرفتن مستقیم در معرض خورشید خودداری کنید. همچنین توصیه می‌شود که از ضدآفتاب در مناطقی که به خورشید مستقیم معرض هستند، استفاده کنید. باید حدود 14-20 روز برای ریزش موها پس از درمان صبر کنید، اگرچه می‌توانید این فرآیند را با لایه‌برداری تسریع دهید. بر اساس تجربه، می‌دانیم که برای حداقل 12 ماه نیاز به جلسات درمانی برای هر ناحیه تحت درمان وجود دارد، اما این زمان برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد.

نتایج


هر درمان باعث کاهش کمتری از موهای شخص می‌شود، همچنین موهای در حال رشد به تدریج کم‌رنگ‌تر، نازک‌تر و با نرخ رشد کندتر می‌شوند. در طی 3 تا 4 هفته پس از آغاز درمان، بخشی از موهای ناحیه تحت درمان ممکن است ریخته شود و ممکن است در این دوره کوتاه، یک بی‌مویی نامنظم در ناحیه مشاهده شود.

برای تأثیرگذاری بر تمام فولیکول‌های موی در حال رشد، نیاز به بیش از یک جلسه درمانی است. اغلب افراد پس از 4 تا 8 جلسه درمان، نتایج قابل قبولی را تجربه می‌کنند؛ با این حال، نتایج نهایی بستگی به عوامل پزشکی و ژنتیکی دارد. موهای روشن‌تر ممکن است نیاز به تعداد بیشتری از جلسات درمانی داشته باشند نسبت به موهای تیره‌تر.

هزینه


هزینه لیزر ایلایت به ناحیه‌ای که درمان می‌شود، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه‌های پزشک بستگی دارد.

سوالات رایج


چه کسی متقاضی مناسبی برای لیزر elight نیست؟

افرادی که به نور حساسیت دارند شامل زنان باردار، بیماران دیابتی، بیماران کاردیاک، بیماران با فشارخون بالا، صرع و سرطان پوست می‌شوند. همچنین افرادی که از دستگاه تنظیم ضربان و فیبریلاسیون ماهیچه قلب استفاده می‌کنند نیز باید به نور حساسیت نشان دهند. همچنین افرادی که نواحی قابل درمان آن‌ها آسیب دیده است و یا اخیراً از ساحل بازگشته‌اند باید ویژگی‌های خاصی را رعایت کنند، زیرا پوست پس از قرارگیری در معرض خورشید بسیار ضعیف می‌شود.

برای رفع موهای زائد بین جلسات چه باید کرد؟

تراشیدن راه پیشنهادی برای برداشتن موها بین درمان‌ها است. از موم، موچین و هر روش دیگری که مو را از ریشه بیرون می‌کشد استفاده نکنید.

جلسات ایلایت چند وقت یکبار باید تکرار شود؟

بیشتر افراد بعد از 4-8 درمان، که معمولا هر 1-2 ماه انجام می‌شود به نتایج رضایت بخش حذف موهای زائد می‌رسند. این بستگی به عوامل فردی دارد که ما در طول مشاوره مورد بحث قرار می‌دهیم.


مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان
×مشاوره در واتساپ