لیزر موهای زائد زیر بغل ( لیزر رفع موی زیر بغل زنان و مردان)


لیزر موهای زائد یک نیاز عمومی است زیرا حفظ موهای زیربغل خسته کننده و درصورت فراموش کردن حذف آن، باعث خجالت و ناراحتی افراد می­شود. با حذف دائمی موهای زائد، شما هنگام دوش گرفتن، یک مورد کمتر برای انجام دادن خواهید داشت. در حالی که اصلاح و سایر روش‌های حذف مو می‌تواند باعث تحریک پوست و قرمزی آن شود، حذف مو با لیزر، باعث بهبود کیفیت پوست شما می‌شود.

لیزر یک جایگزین عالی برای رهایی از اصلاح موهای زیربغل است. از آنجا که منطقه زیربغل کوچک است، درمان در زمان کوتاهی تکمیل می‌شود و باعث تسهیل آماده شدن برای یک قرار ملاقات می­شود.در یک پالس، لیزر تمام موهای یک قطعه از پوست به اندازه یک سکه را با تمام فولیکول‌های آن حذف می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از شر نقاط تیره زیر پوستی که پس از اصلاح به وجود می­آید، خلاص شوید. شما بین جلسات لیزر، موی زائد نخواهید داشت و پس از یک دوره کوتاه  و راحت، برای همیشه موهای زائد خود را حذف خواهید کرد.

در کلینیک زیبایی رازی لیزر موهای زائد ‌زیربغل با جدیدترین دستگاه‌ها و تحت نظر متخصصین با تجربه انجام می‌شود.

بهترین گزینه برای لیزر موهای زیربغل 


اگر از اصلاح، اپیلاسیون یا بندزدن خسته شده‌اید و دنبال یک روش موثر برای حذف موهای زائد هستید، استفاده از لیزر می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. افراد با پوست روشن و موهای تیره معمولاً نتایج بهتری از این روش به دست می‌آورند، اما مشاوره با یک متخصص بر اساس رنگ پوست و موی شما می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین روش برای شما را انتخاب کنید. لیزر به گونه‌ای تنظیم می‌شود که موهای روشن رنگ یا موهای تیره روی پوست، هدف درمان باشند، اما ممکن است برای موهای خاکستری مناسب نباشد.

اگر شما از روش‌های سنتی حذف موهای زیربغل خسته شده‌اید و به دنبال یک روش موثر، بی درد و مقرون به صرفه برای حذف موهای ناخواسته هستید، استفاده از لیزر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. انتخاب یک داوطلب مناسب برای این روش درمانی می‌تواند به شما کمک کند تا به نتایج مطلوب دست یابید.

حذف موهای ‌زیربغل برای زنان  


فراموش کردن اصلاح موهای زائد زیربغل یا پوشیدن یک لباس بدون آستین و نمایان شدن موهای زائد جامانده، برای زنان بسیار شرم آور است. موهای زیربغل همیشه تیره و کلفت هستند و همین باعث دشواری حذف آن می­شود.

اصلاح، اپیلاسیون و سایر روش‌های حذف مو باعث ایجاد ضربه، سوزش در ناحیه می­شود و نیاز به نگهداری روزانه دارد. حذف مو با لیزر یک روش حذف دائمی مو است. زنان اغلب نیاز به حذف موی زائد دارند تا برای ایجاد ظاهری بی عیب و نقص درصورت پوشیدن لباس‌های بدون آستین، اطمینان حاصل کنند.

فواید حذف موی زیربغل زنان با استفاده از لیزر 

  • از بین بردن سوزش و ضربه‌های ناشی از تیغ اصلاح.
  • کاهش عرق ‌زیربغل.
  • صرفه جویی در زمان آمادگی در حمام.
  • حذف موی ریز حاصل از اصلاح یا اپیلاسیون.
  • قرمزی، سوزش و یا موهای زودرس که سایر روش‌های حذف مو باعث آن می‌شود را کاهش می‌دهد.
  • صرفه جویی در زمان نگهداری طولانی مدت.
  • پوست زیربغل را نرم و صاف می‌سازد.
  • سوزش یا تحریک ناشی از مصرف دئودورانت پس از اصلاح را کاهش می‌دهد.

حذف موی زیربغل مردان با استفاده از لیزر 


پزشکان اغلب به مردانی که از عرق کردن بیش از حد رنج می‌برند، درمان با لیزر موی زائد را توصیه می­کنند. مردان می‌توانند انتخاب کنند که موی زائد آن‌ها به طور کامل حذف شود و یا به سادگی نازک شود زیرا هر دو حالت میزان عرق را کاهش می‌دهد. این روش درمان همچنین می‌تواند کمک به مدیریت موهای درشت و زبر کند به طوری که بیشتر قابل کنترل باشند و عرق کمتری در خود نگه دارند.

فواید حذف موی زیربغل مردان با استفاده از لیزر 

  • حذف موی زیربغل برای آراستگی.
  • کاهش تولید عرق و بوی بدن.
  • صرفه جویی در زمان و پول در نگهداری طولانی مدت و نگهداری منظم.
  • باعث ایجاد زیربغلی تمیز و آراسته می­شود.
  • پوست را نرم‌تر و لطیف‌تر می‌کند.

چگونه برای درمان با لیزر آماده شویم؟ 


استفاده از لیزر برای درمان موهای زائد به دلیل تأثیر آن بر فولیکول‌های مو بسیار مهم است. برای رسیدن به نتایج مطلوب، بهترین روش این است که حداقل ۶ هفته قبل از جلسات لیزر، از اپیلاسیون یا اصلاح با بند خودداری کنید. این اقدام به شما کمک می‌کند تا فولیکول‌ها به اندازه کافی بزرگ شوند تا بتوانند توسط لیزر تحت تأثیر قرار بگیرند. اصلاح موها قبل از شروع درمان با لیزر نیز موجب حذف فولیکول مو نمی‌شود، بنابراین هر روش سنتی که ریشه مو را حذف نکند، قابل استفاده است.

استفاده از لیزر ممکن است باعث حساسیت بیشتر پوست شما شود، بنابراین در حین درمان، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بسیار مهم است. همچنین استفاده از کرم ضدآفتاب یا پوشیدن لباس‌هایی که نواحی تحت درمان لیزر را پوشش دهند، توصیه می‌شود. افرادی که قصد درمان با لیزر دارند، باید قبل از جلسات، از برنزه کردن پوست خود خودداری کنند، زیرا پوست برنزه شده باعث می‌شود لیزر به سختی به فولیکول‌ها برسد و تأثیر آنها را کاهش دهد. برنزه شدن شامل حمام آفتاب و استفاده از محصولات برنزه‌کننده می‌شود.

لیزر چطور کار می­کند


حذف موی زائد با لیزر مؤثرترین و ایمن‌ترین راه برای حذف دائمی موهای ناخواسته از تمام قسمت‌های بدن است. بر خلاف اصلاح، لیزر ریشه مو و در واقع فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد و آن را از بین می‌برد تا مانع از رشد بیشتر مو شود. فولیکول تیره‌تر بهتر است، زیرا نور را بهتر جذب می‌کند، اما تکنولوژی جدید لیزر اجازه می‌دهد تا حتی موهای نازک مانند کرک هلو را هدف قرار دهیم.

لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن ریشه مو یا تأمین خون با استفاده از یک پرتو متمرکز نور کار می‌کند. این نور توسط رنگدانه جذب می‌شود و باعث آسیب رساندن به فولیکول‌ها و ناتوان ساختن مو برای رشد می‌شود. این عامل باعث کاهش طولانی مدت رشد مو در منطقه تحت درمان می‌شود .حذف مو با لیزر باعث می‌شود پوست تا مدت طولانی بدون مو بماند… در بعضی افراد موهای زائد هرگز باز نمی‌گردند (هرچند که افراد باهم فرق دارند و نتایج متفاوت هستند).

در طول این درمان، درد بسیار کم است. شما حتی نیاز به استفاده از ماده بی حس کننده ندارید، همانطور که اکثر افراد گزارش می‌دهند که حذف مو با لیزر شبیه به تکان حرکت یک باند لاستیکی روی پوست است.

میانگین تعداد جلسات درمان


احتمالاً به دوره‌های مکرر درمان نیاز خواهید داشت زیرا موهای شما به صورت چرخه‌ای رشد می‌کنند. موهای شما در سه مرحله مختلف رشد می‌کنند و لیزر تنها در مرحله خاصی مو را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین، برنامه‌های درمانی متعددی که در زمان‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است، برای حذف موهایی که به مرحله مناسب برای حذف رسیده‌اند، لازم است. متأسفانه، حذف تمام موها در یک جلسه غیرممکن است، بنابراین پزشک شما تعداد جلسات درمانی مورد نیاز را تعیین خواهد کرد. دکتر می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شما دقیقاً چه انتظاری از درمان دارید. برخی از بیماران پس از سه تا هفت جلسه درمان به نتیجه مطلوب می‌رسند، اما اگر موهای زیادی دارید، ممکن است به 12 جلسه درمان نیاز داشته باشید. این وابسته به میزان موهای شما و نتایج مورد نظر شما است. نتایج مورد نظر شما، به شخص شما بستگی دارد. اگر موهای کرکی زیربغل دارید، ممکن است فقط بخواهید برخی از موها را حذف کنید، که به این معناست که نیاز به تعداد کمتری جلسات درمانی دارید. اگر به دنبال حذف کامل موها هستید، ممکن است نیاز به تعداد بیشتری جلسات درمانی داشته باشید. به عنوان مثال، زنانی که از اصلاح موهای پایشان خسته می‌شوند، ممکن است نیاز به تعداد بیشتری جلسات درمانی داشته باشند نسبت به مردانی که می‌خواهند موهای دستشان را کم کنند.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد ‌زیربغل


اگر تصمیم گرفته اید بهترین گزینه حذف دائمی موی زائد را انتخاب کنید تا پوستی صاف و ابریشمی داشته باشید و در حال حاضر اولین جلسه درمان با لیزر را تجربه کرده اید، ممکن است فکر کنید که مهمترین قسمت مراقبت از پوست شما تمام شده است. شما آمادگی مناسب را داشته­اید و یک جلسه درمان هم سپری کرده­اید، اما آنچه را که بعد از جلسه درمان انجام می‌دهید، به اندازه کارهایی که قبل از جلسه و در طول انجام فرآیند انجام می‌دهید، مهم است. در واقع، حتی برای راحتی‌تان مهم‌تر می­باشد. حفظ پوستتان در بهترین شکل در بین جلسات درمان، هر چند سخت نیست، مهم است و به جای اینکه به دنبال لیستی از آنچه باید انجام دهیم باشید، بایستی به لیستی از آنچه نباید انجام دهید توجه کنید. بنابراین در ادامه مطالبی آورده شده که شما باید بلافاصله پس از جلسه لیزر خود از آن­ها اجتناب کنید.

ورزش 

پوست شما حداقل 48 ساعت برای بهبودی بعد از حذف موهای خود نیاز دارد (یک بهانه خوب برای نرفتن به باشگاه و استراحت کردن در خانه). همچنين عرق، اصطكاك بين پوست و وسايل ورزشي نیز ممكن است منجر به تحريك شود، به همين دليل است كه ورزش کردن بلافاصله بعد از لیزر بهتر است انجام نشود. پیاده روی کاملاً خوب است هر چند، اما شما باید سعی کنید بدن خود را خنک و راحت حفظ کنید.

گرما   

لیزر باعث حساسیت پوست شما می‌شود، پس بهتر است حداقل 48 ساعت پس از فرآیند لیزر، از گرمای شدید، از جمله دوش و حمام گرم و همچنین اتاق‌های بخار و استخرهای شنا (که حاوی کلر هستند و می‌توانند پوست را بدتر کنند)، اجتناب شود. این بدان معنا نیست که شما نباید پوست خود را شستشو دهید، فقط دمای آب را ولرم نگه دارید.

اصلاح  

حتی اگر چند موی زائل باقی مانده باشد (این اتفاق می‌افتد به این دلیل که لیزر موها را در مرحله رشد هدف قرار می‌دهد)، تا چهار یا پنج روز بعد از لیزر، از تیغ استفاده نکنید. البته، اصلاح بین جلسات مجاز است و تنها تکنیک حذف مو است که توصیه می‌شود. اصلاح با موم، اصلاح با موچین یا کندن مو، در حالی که به طور ناخوشایندی دردناک هستند، نیز توصیه نمی‌شود، زیرا این روش‌های اصلاح بر اثربخشی لیزر تأثیر می‌گذارند. لطفاً توجه داشته باشید اگر در حال تجربه تورم یا پوسته پوسته شدن پوستتان هستید، این ناحیه از پوست خود را اصلاح نکنید. البته، هنگامی که جلسات لیزر موهایتان کامل شد، می‌توانید با تیغ خداحافظی کنید.

محصولات   

همراه با دوره آماده سازی برای لیزر موهای زائد، باید از محصولات، به خصوص آنهایی که معطر، حاوی مواد شیمیایی یا بسیار سنگین هستند، احتراز کنید. این مواد می‌توانند ناحیه درمان را تحریک کنند و حتی ممکن است منجر به تاول شوند. آلوئه ورا می‌تواند برای تسکین پوست و کاهش هر گونه ناراحتی چند بار در روز مورد استفاده قرار گیرد. از آرایش نیز باید اجتناب شود، مگر اینکه حاوی مواد معدنی باشد.

لایه برداری  

باید بالافاصله پس از لیزر از لایه برداری اجتناب شود، اما چهار یا پنج روز بعد، برای کمک به ریختن موها و کمک به جلوگیری از رشد موهای درون روئیده بسیار مهم است (چون راستش را بخواهید، هیچ کس یکی از آنها را نمی‌خواهد). هنگام لایه برداری پوست، این کار را با ملایمت انجام دهید و برای این کار، همیشه از دستکش‌های لایه برداری نرم یا اسفنج نرم استفاده کنید.

لباس نامناسب  

با پوشیدن لباس‌های نامناسب و تنگ مانند لباس‌های چسبیده به بدن و جین‌های تنگ، اصطکاک و ناراحتی رخ می‌دهد که ممکن است باعث واکنش پوست، تورم یا قرمزی شود. پس از لیزر، قرمزی و / یا تورم ممکن است رخ دهد، اما اگر شما نگران هستید و یا علائم عفونت دارید، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

لمس   

پس از درمان، باید از لمس کردن یا مالیدن پوست خود اجتناب کنید. لیزرها مجهز به خنک کننده هستند که فرآیند لیزر را راحت‌تر می‌کنند، اما پوست، پوست است و می‌تواند حساس شود. همچنین، اگر شما در مورد هر گونه عوارض جانبی، از جمله سوزش شدید نگران هستید، لطفاً با درمانگر خود که لیزر شما را انجام داده یا دکتر خود، تماس بگیرید.

داروهای خاص  

اگر دچار ناراحتی یا خارش شدید، پاراستامول می‌تواند به کاهش علائم کمک کند. با این وجود، تمام داروها برای شما مناسب نیستند و باید از مصرف داروهایی که به عنوان داروهایی که با نور لیزر واکنش نشان می‌دهند، شناخته شده اند مانند ایبوپروفن اجتناب کنید.

اجتناب کردن از این داروها به مدت چند روز پس از لیزر موهایتان، به معنای بازگشت به مراقبت‌های روزانه خود و احساس خوبی است، و می‌توانید منتظر جلسه بعدی خود و یک عمر پوست نرم و ابریشمی و بدون موی خود باشید.

دستورالعمل‌های مراقبت از پوست پس از درمان توسط متخصص انجام این درمان ارائه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد یا برای برگزاری یک جلسه مشاوره، با پزشک خود تماس بگیرید.

قبل از اینکه نتایج پایدار را مشاهده کنم، چه مدت طول می‌کشد؟ 


لیزر سریع‌ترین درمان حذف مو نیست – اما تنها روشی است که کاهش دهنده دائمی مو است.

انسان‌ها متفاوت هستند، و بسیاری از مشتریان، از اولین درمان، کاهش قابل توجهی در رشد مو را می‌بینند.

اثرات جانبی بالقوه 


بلافاصله پس از درمان، پوست شما ممکن است حالتی شبیه به یک آفتاب سوختگی داشته باشد. قرمزی و تاول ناخوشایند نیز ممکن است رخ دهد، اما این علائم معمولاً بعد از یک یا دو روز از بین می‌روند. میزان رضایت‌مندی برای این درمان بسیار زیاد است، به همین دلیل است که یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی است.

حتی اگر این درمان قادر به ریزش دائمی مو باشد، اکثر بیماران هنوز رشد موی کمی را دارند. مو بسیار نازک‌تر و سبک‌تر است، اما گاهی اوقات هنوز هم ممکن است رشد کند. تنها عوارض جانبی جدی این درمان که ممکن است اتفاق بیفتد معمولاً در تنظیمات رخ می‌دهد که در آن کارکنان به درستی آموزش دیده نسیتند و یا تجهیزات به روز نشده‌اند.

هزینه لیزر موهای زائد زیربغل چقدر است؟ 


قیمت لیزر موهای زائد به اینکه ناحیه مورد نظر شما چقدر است، بستگی دارد و پزشک در جلسه مشاوره با شما در مورد آن صحبت می‌کند.

پرسش‌های متداول  


آیا لیزر موهای زائد ایمن است؟  


تکنولوژی لیزر به اندازه کافی پیشرفته است تا بتواند به طور خاص فولیکول را هدف قرار دهد. بنابراین حتی اگر سوزش اتفاق بیفتد، این موهای شما است که سوزانده می‌شوند، نه پوست شما. همچنین درمان به اندازه کافی آرام انجام می‌شود به طوری که اگر یک واکنش نامطلوب در بدن شروع شود، تکنسین می‌تواند درمان را قبل از هر اتفاق بدتر، متوقف کند.

در چه قسمت‌هایی از بدن می‌توانم از لیزر استفاده کنم؟  

عملاً هر منطقه از بدن را می‌توان با لیزر درمان کرد. هر کسی که می‌خواهد موهای صورت خود را کاهش دهد، و همچنین افرادی که به دنبال پاک سازی نواحی بزرگتر مانند بازوها، سینه، پشت و یا پاها از مو هستند می‌توانند از لیزر استفاده کنند. حتی افرادی که مایل به حذف موهای اطراف اندام تناسلی هستند نیز می‌توانند با خیال راحت و به طور مؤثر درمان شوند.

این درمان برای هر ناحیه از بدن شما، اما مخصوصاً برای مناطقی که دسترسی به آنها سخت است، عالی است.

آیا برای لیزر موهایم، نیاز به استفاده از کرم بی‌حس کننده دارم؟  

هیچ کرم بی‌حس کننده‌ای لازم نیست! لیزرهایی که پزشکان به کار می‌برند، به اندازه کافی پیشرفته هستند که احساس درد کاملاً  ملایم است، بنابراین لازم نیست که کرم، سوزن و سایر روش‌های بی‌حس کننده را برای از بین بردن موهای ناخواسته خود به کار  ببرید.

کاشت ابرو با موی طبیعی

 


مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان
×مشاوره در واتساپ