با گذشت زمان، خطوط دائمی و چین و چروک‌های عمیق به دلیل افزایش سن، فعالیت بیش از حد و انقباضات عضلانی مداوم در پوست ایجاد می‌شود. این خطوط می‌توانند باعث شوند ما پیر، غمگین، عصبانی یا خسته به نظر برسیم و اغلب در اطراف چشم و دهان و همچنین بین ابروها و پیشانی ایجاد می‌شوند. خوشبختانه پرکننده‌های پوستی مانند ژل تزریقی ژوویدرم می‌توانند این علائم پیری را پاک کرده و ظاهر جوان‌تر و با طراوت‌تری را در چهره ما ایجاد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی تزریق ژل ژوویدرم و یا برای رزرو نوبت در کلینیک پوست و مو رازی با شماره تلفن‌های 02145379 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل ژوویدرم 


ژوویدرم یک نوع ژل است که توسط FDA تایید شده و قادر است حجم پوست را بازگردانده و همچنین چین و چروک‌های متوسط ​​تا شدید صورت را صاف کند. این ژل از اسید هیالورونیک تشکیل شده است، یک ماده طبیعی که به پوست آب می‌دهد و حجم آن را افزایش می‌دهد. با این وجود، ژوویدرم با ترکیبات دانه‌ای مختلف اسید هیالورونیک متفاوت است و به راحتی به پوست تزریق می‌شود و نتایج طبیعی و فوری ایجاد می‌کند.

تزریق ژل ژوویدرم

با استفاده از ژوویدرم، بیماران می‌توانند ظاهر جوان‌تر و کامل‌تری داشته باشند در حالی که ویژگی‌های طبیعی خود را حفظ می‌کنند. این ژل بسیار موثر در کاهش چین بینی و خطوطی که از پایین بینی به گوشه دهان در دو طرف صورت کشیده می‌شوند.

فرآیند تزریق ژوویدرم تنها چند دقیقه طول می‌کشد و معمولاً نیازی به بی‌حسی کلانی ندارد. نتایج آن فوراً قابل مشاهده هستند و زمان بهبودی بسیار کمی نیاز دارد، همچنین به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله پس از درمان، از مطب پزشک خارج شده و به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

انواع و کاربرد ژل ژوویدرم


تزریق ژوویدرم برای هر بیمار که از علائم پیری موجود در پوست خود ناراضی است و به دنبال بهبود ظاهر کلی خود می‌باشد، ایده‌آل است. ژوویدرم اولین پرکننده اسید هیالورونیک FDA است که برای استفاده ایمن و موثر برای پوست افراد مختلف تأیید شده است و هیچ خطر عمده‌ای در ارتباط با این روش درمانی وجود ندارد.

انواع و کاربرد ژل ژوویدرم

استفاده از انواع ژل ژوویدرم در قسمت زیر به طور جداگانه بررسی شده است:

اولترا ژوویدرم: اگرچه لب‌ها آخرین چیزی هستند که در هنگام پیری صورت به آن‌ها فکر می‌کنید، اما آن‌ها هم دقیقا مانند پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می‌شوند. اولترا ژوویدرم با پر کردن چین و چروک‌های عمودی که بر روی لب‌ها ایجاد می‌شود، انچه را که لازم دارید فراهم می‌کند.

اولترا ژوویدرم پلاس: این نوع ژل حجم لب‌ها و مناطق اطراف آن‌ها را افزایش می‌دهد، بدون اینکه لب‌ها را بزرگ کند. این ماده از مولکول‌های بزرگ‌تر تشکیل شده است و باعث غلیظ‌تر شدن و افزایش ماندگاری آن می‌شود. این یک گزینه درمانی بسیار بهتر برای چین و چروک شدید و افزایش حجم لب (بزرگ کردن لب) است.

ژوویدرم ولوما: این ماده برای اصلاح افتادگی گونه‌ها طراحی و ایجاد شده است. با استفاده از ژوویدرم ولوما XC می‌توانید حجم از دست رفته را برگردانید و ناحیه گونه خود را کانتور کنید.

ژوویدرم ولوما XC: این ژل بهترین راه حل برای افزایش کمی حجم و شکل لب‌ها است. با ژوویدرم ولوما XC تمام خطوط عمودی را که در نتیجه کاهش حجم ایجاد شده‌اند، پاک می‌کنید. بهترین قسمت این است که شما نگران بزرگ شدن لب‌هایتان نیستید. این ژل در مقایسه با اولترا ژوویدرم و اولترا ژوویدرم پلاس یک گزینه درمانی بسیار ظریف‌تر است.

ژوویدرم ولور XC: این جدیدترین محصول از خانواده پرکننده‌های پوستی ژوویدرم است. این ماده برای اصلاح چین و چروک‌های متوسط ​​تا عمیق از بینی تا گوشه‌های دهان طراحی و ایجاد شده است. همچنین برای درمان خطوط در اطراف دهان استفاده می‌شود.

ژوویدرم چگونه کار می‌کند؟


به طور خاص، افزایش حجم بافت صورت از طریق اسید هیالورونیک، فعال‌ترین ماده‌ای که در آن استفاده می‌شود، انجام می‌شود. با پیر شدن پوست و کاهش میزان کلاژن در صورت، این روش درمانی می‌تواند بهبودی در ظاهر پوست پیر ایجاد کند.

در جلسات درمانی، از قلم برای مشخص کردن نقاطی که نیاز به درمان دارند استفاده می‌شود. سپس، متخصص ژوویدرم را به نقاط مورد نظر تزریق می‌کند. آن‌ها همچنین با ماساژ ناحیه، اطمینان حاصل می‌کنند که دارو به طور یکنواخت منتشر شود. طول این روش، بسته به شدت مشکل، معمولاً بین 15 تا 60 دقیقه است.

پس از اتمام درمان، بیماران می‌توانند بدون نیاز به استراحت، به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند. در 24 ساعت اول پس از درمان، باید از ورزش شدید، قرار گرفتن در معرض آفتاب یا گرما و مصرف مشروبات الکلی خودداری کنند تا خطر بروز عوارض پس از درمان کاهش یابد. برخی از بیماران ممکن است عوارض جانبی خفیفی مانند قرمزی، تورم یا خارش تجربه کنند، اما این علائم معمولاً پس از مدت کوتاهی بهبود می‌یابند.

 چه نتایجی را می‌توانید انتظار داشته باشید؟


نتایج تزریق ژوویدرم بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است و با فروکش شدن تورم و کبودی، طی چند روز آینده نیز به بهبود خود ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که نتایج شش تا نه ماه طول بکشد اما در بسیاری از موارد تا سال‌ها ادامه دارد. تنها ماده تشکیل دهنده این ماده پرکننده اسید هیالورونیک است و به همین علت ماندگاری آن بالاست.

از ژل ژوویدرم چه نتایجی را می‌توانید انتظار داشته باشید؟

بیشتر بیماران فقط در یک جلسه درمانی به نتایج دلخواه خود می‌رسند و فقط ممکن است برای حفظ نتایج به درمان‌های سالانه ژوویدرم نیاز داشته باشند. مثل همیشه  نتایج این روش ممکن است متفاوت باشد اما اکثر بیماران از ظاهر خود بعد ازتزریق راضی هستند.

 خطرات تزریق ژوویدرم


ژوویدرم در حالی که برای اکثر بیماران بی‌خطر تلقی می‌شود، اما به طور کلی خطرات خاصی در ارتباط با هر نوع درمان وجود دارد. برخی از این خطرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • قرمزی
  • درد یا حساسیت
  • سفتی
  • تورم
  • برجستگی
  • کبودی
  • خارش
  • تغییر رنگ
  • عفونت

اکثر این خطرات نادر قلمداد می‌شوند و با انتخاب یک پزشک باتجربه برای تزریق می‌توانید خطرات را بیشتر کاهش دهید.

  هزینه ژوویدرم چقدر است؟

هزینه تزریق بسته به پزشک، محل سکونت، تعداد جلسات درمانی لازم و تعداد سرنگ‌های استفاده شده متفاوت خواهد بود.


مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان
×مشاوره در واتساپ